Zadzwoń i zamów

tel: +48 602 106 931

Odwiedź nas

Chemiarosa24.pl
ul. Wiśniowa 6
35-113 Rzeszów
Zobacz jak dojechać

Napisz do nas:

sklep@chemiarosa24.pl

Produkt dnia
Tapi Deo odświeżacz powietrza do odkurzacza
Tapi Deo odświeżacz powietrza do odkurzacza
5,67 zł 4,61 zł
opak
Vileda PVAmicro ścierka 35 x 38 cm
Vileda PVAmicro ścierka 35 x 38 cm
10,85 zł 8,82 zł
szt.
Tana Tanex AZ 70 uniwersalny środek 1L
Tana Tanex AZ 70 uniwersalny środek 1L
18,78 zł 15,27 zł
szt.
Sanifoam środek do mycia glazury i sanitariatów 1L
Sanifoam środek do mycia glazury i sanitariatów 1L
18,11 zł 17,88 zł 14,72 zł 14,54 zł
szt.
Tork papier toaletowy mini jumbo 120231
Tork papier toaletowy mini jumbo 120231
66,52 zł 54,08 zł
opak
Ravi mop dwustronny ze spryskiwaczem Falco
Ravi mop dwustronny ze spryskiwaczem Falco
61,00 zł 49,59 zł
szt.
Ecolab Blizzard uchwyt do nakładek 40 cm
Ecolab Blizzard uchwyt do nakładek 40 cm
156,97 zł 127,62 zł
szt.
Roko Clasik Kamień i rdza 1L
Roko Clasik Kamień i rdza 1L
10,43 zł 8,48 zł
szt.
Tana Sanet Tasonil do sanitariatów 1L
Tana Sanet Tasonil do sanitariatów 1L
26,96 zł 21,92 zł
szt.
Ecolab Blizzard nakładka do mopa 40 cm
Ecolab Blizzard nakładka do mopa 40 cm
51,97 zł 42,25 zł
szt.
3M™ Tester tłuszczu do smażenia LRSM 50 szt. pasków
3M™ Tester tłuszczu do smażenia LRSM 50 szt. pasków
160,82 zł 130,75 zł
szt.

Jesteśmy sklepem prokonsumenckim

Producenci
Cenniki do pobrania
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacja produktu

Szanowny Kliencie,

dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Reklamację możesz złożyć na przykład:

  • pisemnie na adres: "ROSA" Małgorzata Bysiewicz, ul. Wiśniowa 6, 35-113 Rzeszów;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@chemiarosa24.pl;

Podaj w opisie reklamacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Składając reklamację mogę Państwo skorzystać z naszego wzoru formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe.

Pamiętaj, że klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć produkt wadliwy na adres: ul. Wiśniowa 6, 35-113 Rzeszów. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest nam udostępnić produkt w miejscu, w którym produkt się znajduje.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Ważne! Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Dodatkowe ograniczenia związane z reklamacją produktu dotyczące klientów nie będących konsumentów mogą być zawarte w regulaminie naszego sklepu.

Inne reklamacje

W ten sam sposób jak wyżej możesz złożyć także reklamację związaną ze świadczeniem za pomocą naszego sklepu internetowego usług elektronicznych (np. konto lub formularz zamówienia) oraz inne reklamacje związane z działaniem naszego sklepu internetowego.

W opisie reklamacji podaj (1) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości; (2) Twoje żądanie; oraz (3) dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Wzór formularza reklamacyjnego (rękojmia)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl